ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Επιστροφή χρημάτων μετά από ακύρωση ή επιστροφή παραγγελίας. Αγοράζοντας από το smartshoes.gr έχεις την εγγύηση πως θα πάρεις πίσω τα χρήματα σου.

Επιστροφή Χρημάτων

Επιστροφή Χρημάτων – Άσκηση Δικαιώματος Υπαναχώρησης

🇬🇷 ΕΛΛΑΔΑ:

Μπορείτε να αλλάξετε το προϊόν που παραλάβατε για ένα διαφορετικό μέγεθος , χρώμα ή σχέδιο μέσα σε 15 ημέρες από την παραλαβή της αρχικής σας παραγγελίας, με τη συνεργαζόμενη με εμάς εταιρεία ταχυμεταφορών.

1. Ποιόν επιβαρύνουν τα έξοδα επιστροφής: 

Στην περίπτωση που αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων ανεξαρτήτου αιτίας (Άσκηση Δικαιώματος Υπαναχώρησης Νόμος 2251/1994 Άρθρο 3ι Παρ.1) τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον καταναλωτή.

2. Πως μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα σας: 

  • Με την Γενική Ταχυδρομική επιλέγοντας χρέωση παραλήπτη. Με αυτόν τον τρόπο τα έξοδα της επιστροφής ανέρχονται στα 5€, τα οποία και θα επιβαρυνθείτε κατόπιν συμψηφισμού που θα γίνει κατά την επιστροφή των χρημάτων από πλευράς μας.
  • Εντελώς δωρεάν στο κατάστημά μας στην οδό Σαχτούρη 96 στην Κάρυστο Ευβοίας, όπου βρίσκεται το κατάστημά μας.

3. Πως παίρνετε τα χρήματά σας πίσω:

Μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν και διαπιστώσουμε ότι βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (δεν είναι φορεμένο, δεν φέρει φθορές εσωτερικές, και εξωτερικές, και συνοδεύεται από την αρχική του συσκευασία), εντός 5 εργάσιμων ημερών, σας επιστρέφουμε το ποσό που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς αφαιρουμένων των 5€ τα οποία χρεωθήκαμε κατά την επιστροφή των προϊόντων (χρέωση παραλήπτη).

Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με Αντικαταβολή, θα πρέπει να μας υποδείξετε τραπεζικό λογαριασμό, καθώς τα χρήματά σας θα επιστραφούν με τραπεζικό έμβασμα.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:

* Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε προτού προχωρήσετε στην επιστροφή των προϊόντων να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας στα τηλέφωνα 22240 23520 και να μας ενημερώσετε αντίστοιχα.

*Οι αγορές προϊόντων στο φυσικό μας κατάστημα στην Κάρυστο Ευβοίας, δεν ανήκουν στις αγορές εξ αποστάσεως καθώς δοκιμάστηκαν και επιλέχθηκαν μέσω της φυσικής παρουσίας του πελάτη. Σε αυτήν την περίπτωση δεν μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης και να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων που καλύπτει τις εξ αποστάσεως αγορές  (N. 2251-1994).

Σε περίπτωση που το προϊόν που επιλέξατε δεν σας ικανοποιεί, μπορείτε με την υπόδειξη της απόδειξης λιανικής πώλησης που έχετε στα χέρια σας να:

  1. προχωρήσετε σε αλλαγή/αντικατάσταση με άλλο προϊόν 
  2. αιτηθείτε πίστωση Δωρεπιταγής της αξίας του προϊόντος

Για παραγγελίες εντός Ελλάδας η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση. Οποιαδήποτε άλλη αλλαγή πέραν της πρώτης θα χρεώνεται τα έξοδα επιστροφής ο πελάτης.

Σε περίπτωση που ο πελάτης για προσωπικούς λόγους θέλει να επιστρέψει το προϊόν, χωρίς να γίνει η αντικατάσταση του, θα επιβαρυνθεί τα έξοδα επιστροφής (Βλ. υπαναχώρηση).

🇨🇾 ΚΥΠΡΟΣ:

Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, και να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων σας. 

1. Ποιόν επιβαρύνουν τα έξοδα επιστροφής: 

Στην περίπτωση που αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων ανεξαρτήτου αιτίας (Άσκηση Δικαιώματος Υπαναχώρησης Νόμος 2251/1994 Άρθρο 3ι Παρ.1) τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον καταναλωτή.

2. Πως μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα σας: 

  • Συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής προϊόντων που θα βρείτε μέσα στο δέμα σας, επιλέγοντας “Θέλω επιστροφή χρημάτων” συμπληρώνοντας παράλληλα τα κατάλληλα πεδία
  • Το δέμα πρέπει να επιστραφεί στην παρακάτω διεύθυνση επιστροφής

3. Πως παίρνετε τα χρήματά σας πίσω:

Μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν και διαπιστώσουμε ότι βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (δεν είναι φορεμένο, δεν φέρει φθορές εσωτερικές, και εξωτερικές, και συνοδεύεται από την αρχική του συσκευασία), εντός 5 εργάσιμων ημερών, σας επιστρέφουμε το ποσό που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. 

Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με Αντικαταβολή, θα πρέπει στη φόρμα επιστροφής προϊόντων να μας υποδείξετε τραπεζικό λογαριασμό, καθώς τα χρήματά σας θα επιστραφούν με τραπεζικό έμβασμα.

address

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Smart Shoes
Ιωάννης Καραμπουρνιώτης
Σαχτούρη 96
Κάρυστος Ευβοίας
Τ.Κ 34001
ΤΗΛ. 22240 23520 
Δευτέρα-Παρασκευή 09:00 – 18:00
e-mail: [email protected]

Πολιτική Επιστροφών – Τι να Προσέξετε!

Μπορείτε να αλλάξετε το προϊόν που παραλάβατε για ένα διαφορετικό μέγεθος , χρώμα ή σχέδιο μέσα σε 30 ημέρες από την παραλαβή της αρχικής σας παραγγελίας, με τη συνεργαζόμενη με εμάς εταιρεία ταχυμεταφορών.

Για παραγγελίες εντός Ελλάδας η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση. Οποιαδήποτε άλλη αλλαγή πέραν της πρώτης θα χρεώνεται τα έξοδα επιστροφής ο πελάτης.

Σε περίπτωση που ο πελάτης για προσωπικούς λόγους θέλει να επιστρέψει το προϊόν, χωρίς να γίνει η αντικατάσταση του, θα επιβαρυνθεί τα έξοδα επιστροφής (Βλ. υπαναχώρηση).

Πιο συγκεκριμένα:

1. Αλλαγές σε Μέγεθος / Χρώμα / Σχέδιο

Για την επιστροφή των προϊόντων μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected], στο +30 22240 23520.

Το νέο προϊόν σας αποστέλλεται με την μεταφορική εταιρεία που συνεργαζόμαστε. Σημειώστε ότι για να παραλάβετε το νέο προϊόν θα πρέπει να παραδώσετε στον αντιπρόσωπο της Μεταφορικής το δέμα που έχετε προς επιστροφή, καθώς οι αλλαγές γίνονται Χέρι με χέρι. 

Απαραίτητη προϋπόθεση για την αντικατάσταση των προϊόντων είναι να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή να μην είναι χρησιμοποιημένο καθώς και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία (μέσα στο κουτί του και στην σακούλα μεταφοράς) με την απόδειξη αγοράς του ή με οποιουδήποτε άλλου είδους συνοδευτικά έντυπα.

Κατά την επιστροφή/αλλαγή λαμβάνονται υπόψη οι ισχύουσες τιμές των προϊόντων. Το Smart Shoes έχει κάθε δικαίωμα να μεταβάλει οποιαδήποτε στιγμή, και άνευ προηγούμενης ειδοποίησης, τις αξίες των διατιθέμενων προϊόντων σύμφωνα πάντα με τους Κανόνες Δεοντολογίας του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και τους Όρους Προστασίας του Καταναλωτή.

2. Αλλαγές σε Ελαττωματικά

Το Smart Shoes κατά τη διαδικασία εκτέλεσης των παραγγελιών, προβαίνει σε επισταμένο έλεγχο των προϊόντων ούτως ώστε να εξασφαλίζει την άριστη ποιότητα τους.

Σε περίπτωση που παραλάβετε προϊόν που φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω e-mail στο [email protected], στο + 30 22240 23520 για να πραγματοποιήσετε την επιστροφή/αλλαγή του προιόντος χωρίς να σας επιβαρύνουν τα έξοδα αλλαγής/επιστροφής, σε κάθε περίπτωση.

Το Smart Shoes επεξεργάζεται το αίτημα επιστροφής της παραγγελίας σας και δίνει εντολή στην μεταφορική εταιρεία να παραλάβει το προϊόν σας από τη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Μετά την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος, επικοινωνούμε άμεσα μαζί σας για να ολοκληρωθεί η διαδικασία της αντικατάστασης.

3. Αλλαγές σε αποστολές λάθος προϊόντων

Το Smart Shoes κατά τη διαδικασία εκτέλεσης των παραγγελιών, προβαίνει σε επισταμένο έλεγχο των προϊόντων, ούτως ώστε να εξασφαλίσει την άριστη ποιότητα τους και την ορθή αποστολή.

Σε σπάνια περίπτωση που παραλάβετε ένα προϊόν που είναι διαφορετικό από το προϊόν που παραγγείλατε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail στο [email protected], στο + 30 22240 23520 και να προχωρήσετε στην επιστροφή/αλλαγή χωρίς να επιβαρύνεστε με έξοδα, σε κάθε περίπτωση και να ακολουθήσετε τη διαδικασία όμοια με την Αλλαγή σε Μέγεθος / Χρώμα / Σχέδιο, όπως αναφέρεται στην παράγραφο 1.

 

Ακύρωση Παραγγελίας – Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την αποστολή του προϊόντος, ασκώντας το δικαίωμα της υπαναχώρησης και – μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί – να ζητήσετε την επιστροφή του τιμήματος που μας καταβάλατε.

Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη & πρέπει να εξοφλούνται κατευθείαν απο εσάς στην μεταφορική.

Στη περίπτωση που η εξόφληση της παραγγελίας έχει γίνει μέσω Αντικαταβολής δεν επιστρέφεται το επιπλέον ποσό που επιβαρύνεται η παραγγελία με τον παραπάνω τρόπο πληρωμής, όπως και σε περίπτωση που έχουν χρεωθεί έξοδα μεταφορικών δεν επιστρέφεται το ποσό που επιβαρύνθηκε η παραγγελία.

Διαδικασία επιστροφής υπαναχώρησης:

Στην περίπτωση υπαναχώρησης μας στέλνετε πίσω το δέμα με οποιαδήποτε μεταφορική επιθυμείτε στην έδρα μας, με δική σας χρεώση των εξόδων αποστολής*.

Το δέμα σας πρέπει να περιέχει την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς & ένα σημείωμα στο οποίο να μας αναφέρετε τον λογαριασμό IBAN που επιθυμείτε να επιστραφούν τα χρήματα, όνομα τράπεζας και δικαιούχου.

* Στην περίπτωση που η επιστροφή οφείλεται σε λάθος του Smart Shoes (κατασκευαστικό ελάττωμα προϊόντος, λάθος αποστολή προϊόντος) το Smart Shoes αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής.

Κανόνες & Προυποθέσεις

  • Στην περίπτωση που ένα προϊόν επιστραφεί σε ακατάλληλη κατάσταση, θα πρέπει να σας το στείλουμε πίσω.
  • Στην περίπτωση που ένα προϊόν επιστραφεί με κούριερ που δεν συνεργαζόμαστε και χρέωση δική μας, θα πρέπει να σας το στείλουμε πίσω
  • Στην περίπτωση που παραλάβουμε το δέμα με χρέωση δική μας θα σας αφαιρεθούν τα μεταφορικά απο την επιστροφή του ποσού. 
  • Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών.
  • Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη Λιανικής, τιμολόγιο, κ.ο.κ) & να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.
  • Εφόσον επιλέξετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης και ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστραφούν τα χρήματα σας σε 5-6 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας, ή το αργότερο εντός 30 εργάσιμων ημερών σε έκτακτες περιπτώσεις. Η προθεσμία αρχίζει από την ημέρα που το Smart Shoes έλαβε τη δήλωση υπαναχώρησης.
smart shoes returns