New Collection
Χειμώνας 2022
Μάθε για την υπαναχώρηση, τις εγγυήσεις καθώς και το πώς να δημιουργήσεις ένα αίτημα επιστροφής για αγορές μέσω του smartshoes.gr.
Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή της αρχικής σας παραγγελίας, με τη συνεργαζόμενη με εμάς εταιρεία ταχυμεταφορών – Γενική Ταχυδρομική.
Οι επιστροφές είναι δωρεάν για αγορές άνω των 50.00 ευρώ σε όλη την Ελλάδα, πάντα επικοινωνώντας με το τμήμα πωλήσεων 22240 23520 (Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή 11.30 – 21.00 και Τρίτη, Πέμπτη, Σάββατο 11.00 – 14.30).
Σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει να επιστρέψει το προϊόν θα γίνεται επιστροφή χρημάτων ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στο +30 22240 23520.
Το Smart Shoes κατά τη διαδικασία εκτέλεσης των παραγγελιών, προβαίνει σε επισταμένο έλεγχο των προϊόντων ούτως ώστε να εξασφαλίζει την άριστη ποιότητα τους.
Σε περίπτωση που παραλάβετε προϊόν που φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω e-mail στο [email protected], στο + 30 22240 23520 για να πραγματοποιήσετε την επιστροφή/αλλαγή του προιόντος χωρίς να σας επιβαρύνουν τα έξοδα αλλαγής/επιστροφής, σε κάθε περίπτωση.
Μετά την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος, επικοινωνούμε άμεσα μαζί σας για να ολοκληρωθεί η διαδικασία της αντικατάστασης.
Το Smart Shoes κατά τη διαδικασία εκτέλεσης των παραγγελιών, προβαίνει σε επισταμένο έλεγχο των προϊόντων, ούτως ώστε να εξασφαλίσει την άριστη ποιότητα τους και την ορθή αποστολή.
Σε σπάνια περίπτωση που παραλάβετε ένα προϊόν που είναι διαφορετικό από το προϊόν που παραγγείλατε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail στο [email protected], στο + 30 22240 23520 για να προχωρήσουμε στην άμεση αντικατάστασή του.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την αποστολή του προϊόντος, ασκώντας το δικαίωμα της υπαναχώρησης και – μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί – να ζητήσετε την επιστροφή του τιμήματος που μας καταβάλατε.
Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη & πρέπει να εξοφλούνται κατευθείαν απο εσάς στην μεταφορική.
Στη περίπτωση που η εξόφληση της παραγγελίας έχει γίνει μέσω Αντικαταβολής δεν επιστρέφεται το επιπλέον ποσό που επιβαρύνεται η παραγγελία με τον παραπάνω τρόπο πληρωμής, όπως και σε περίπτωση που έχουν χρεωθεί έξοδα μεταφορικών δεν επιστρέφεται το ποσό που επιβαρύνθηκε η παραγγελία.
Στην περίπτωση υπαναχώρησης μας στέλνετε πίσω το δέμα με οποιαδήποτε μεταφορική επιθυμείτε στην έδρα μας, με δική σας χρεώση των εξόδων αποστολής*.
Το δέμα σας πρέπει να περιέχει την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς & ένα σημείωμα στο οποίο να μας αναφέρετε τον λογαριασμό IBAN που επιθυμείτε να επιστραφούν τα χρήματα, όνομα τράπεζας και δικαιούχου.
* Στην περίπτωση που η επιστροφή οφείλεται σε λάθος του Smart Shoes (κατασκευαστικό ελάττωμα προϊόντος, λάθος αποστολή προϊόντος) το Smart Shoes αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής.