Συχνές Ερωτήσεις

Βρείτε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις για διαθεσιμότητα, παραγγελίες, παραδόσεις εμπορευμάτων, προϊόντα,  πληρωμές και την πολιτική επιστροφών μας.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Αυτή η ενότητα σας παρέχει απαντήσεις σε συχνές γενικές ερωτήσεις. Μη διστάσετε όμως να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα επικοινωνίας για να επικοινωνήσετε μαζί μας εάν δεν βρείτε την απάντηση που ψάχνετε σε κάποια ερώτηση.

Γιατί να χρησιμοποιήσω το ηλεκτρονικό κατάστημα του Smart Shoes;

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αποτελεί έναν ψηφιακό τόπο στον οποίο μπορείτε εύκολα και με απόλυτη ασφάλεια να εξερευνήσετε τον κόσμο των ειδών της υπόδησης από την άνεση του σπιτιού σας. Μπορείτε να περιηγηθείτε στη συλλογές μας, να ανακαλύψετε τις τελευταίες τάσεις και να παραγγείλετε τα αγαπημένα σας παπούτσια, τσάντες και άλλα αξεσουάρ, όπου κι αν βρίσκεστε και όποτε θέλετε. Εμπνευστείτε και πραγματοποίηστε τις αγορές σας στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς με πολλούς τρόπους πληρωμών και με σύντομους χρόνους παράδοσης!

Είναι το Smart Shoes μια ασφαλής ιστοσελίδα για τις αγορές μου;

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αποτελεί έναν ψηφιακό τόπο στον οποίο μπορείτε εύκολα και με απόλυτη ασφάλεια να εξερευνήσετε τον κόσμο των ειδών της υπόδησης από την άνεση του σπιτιού σας. Μπορείτε να περιηγηθείτε στη συλλογές μας, να ανακαλύψετε τις τελευταίες τάσεις και να παραγγείλετε τα αγαπημένα σας παπούτσια, τσάντες και άλλα αξεσουάρ, όπου κι αν βρίσκεστε και όποτε θέλετε. Εμπνευστείτε και πραγματοποίηστε τις αγορές σας στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς με πολλούς τρόπους πληρωμών και με σύντομους χρόνους παράδοσης!

Πως εξαφαλίζετε την Ασφάλεια των Πελατών σας & των Συναλλαγών;

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αποτελεί έναν ψηφιακό τόπο στον οποίο μπορείτε εύκολα και με απόλυτη ασφάλεια να εξερευνήσετε τον κόσμο των ειδών της υπόδησης από την άνεση του σπιτιού σας. Μπορείτε να περιηγηθείτε στη συλλογές μας, να ανακαλύψετε τις τελευταίες τάσεις και να παραγγείλετε τα αγαπημένα σας παπούτσια, τσάντες και άλλα αξεσουάρ, όπου κι αν βρίσκεστε και όποτε θέλετε. Εμπνευστείτε και πραγματοποίηστε τις αγορές σας στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς με πολλούς τρόπους πληρωμών και με σύντομους χρόνους παράδοσης!

My Smart Shoes

Αυτή η ενότητα παρέχει απαντήσεις σε συχνές γενικές ερωτήσεις για τους χρήστες που ενδιαφέρονται να ανοίξουν λογαριασμό με το smartshoes.gr

Ποιά είναι τα οφέλη από την εγγραφή μου;

Η εγγραφή σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα smartshoes.gr σας διευκολύνει και σας κάνει να αγοράζετε προϊόντα από το κατάστημα πιο γρήγορα και πιο εύκολα. Μόλις εγγραφείτε, θα είναι διαθέσιμες οι ακόλουθες υπηρεσίες:

  • αποθήκευση του τιμολογίου σας και της διεύθυνσης (των διευθύνσεων) παράδοσης
  • αποθήκευση των δεδομένων της πιστωτικής σας κάρτας
  • επισκόπηση των παραγγελιών σας και της κατάστασής τους
  • εγγραφή και διαγραφή από το ενημερωτικό δελτίο.

Πώς μπορώ να κάνω εγγραφή στο smartshoes.gr;

Απλά μεταβείτε στην ενότητα “Σύνδεση”. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο “Εγγραφή” και δημιουργήστε το δικό σας προφίλ χρήστη. Εισάγετε το ονοματεπώνυμό σας και τη διεύθυνση(ες) παράδοσης και χρησιμοποιήστε την επιλογή newsletter για να έχετε πάντα αποκλειστικές προσφορές και να γνωρίζετε πρώτοι τα νέα απο τον κόσμο της ένδυσης.

Ξέχασα το password μου. Μπορώ να το ανακτήσω;

Θα βρείτε το κουμπί “Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας” στην ενότητα “Σύνδεση”. Εισάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας στο προβλεπόμενο πεδίο, κάντε κλικ για να στείλετε το μήνυμα και ο νέος σας κωδικός πρόσβασης θα σας αποσταλεί σε λίγα λεπτά. Αφού συνδεθείτε, μπορείτε στη συνέχεια να μεταβείτε στην ενότητα “Τα προσωπικά μου δεδομένα” για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης σε έναν της επιλογής σας.

Μπορώ να έχω πρισσότερους απο έναν λογαριασμούς;

Ο δικτυακός τόπος smartshoes.gr  είναι απόλυτα ασφαλής και σας προτείνουμε να ανοίξετε τον δικό σας λογαριασμό.  Δεν υπάρχει λόγος να έχετε περισσότερους λογαριασμούς με το smartshoes.gr.

Ποιά προγράμματα περιήγησης υποστηρίζει το smartshoes.gr;

To smartshoes.gr είναι συμβατό τουλάχιστον με τις δύο τελευταίες εκδόσεις των ακόλουθων φυλλομετρητών: Firefox, Google Chrome, Internet Explorer 11, Microsoft Edge και Apple Safari.

Υπάρχουν άλλες απαιτήσεις συστήματος;

Θα χρειαστείτε επίσης JavaScript για ορισμένες σελίδες ή περιεχόμενο πολυμέσων.

Το smartshoes.gr κρυπτογραφεί τα δεδομένα μου;

Έχουμε πλήρη επίγνωση της ευθύνης που συνεπάγεται η συλλογή και αποθήκευση δεδομένων πελατών. Να είστε βέβαιοι ότι είμαστε εξαιρετικά προσεκτικοί με την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε. Ολόκληρο το ηλεκτρονικό κατάστημα Smart Shoes χρησιμοποιεί το σύστημα κρυπτογράφησης SSL, το οποίο εγγυάται υψηλό βαθμό ασφάλειας.

Θα παρατηρήσετε ότι στη γραμμή διευθύνσεων του προγράμματος περιήγησής σας εμφανίζεται η ένδειξη HTTPS αντί για HTTP. Χρησιμοποιούμε επίσης τους κωδικούς MasterCard και VisaCard Verified Secure με επιπρόσθετο σύστημα κρυπτογράφησης αποτη Τράπεζα Πειραιώς για να παρέχουμε πρόσθετη ασφάλεια για τα δεδομένα σας, εάν επιλέξετε να πραγματοποιήσετε πληρωμή με πιστωτική κάρτα.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΓΟΡΩΝ

Αυτή η ενότητα σας παρέχει απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με την διαδικασία αγορών. Μη διστάσετε όμως να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα επικοινωνίας για να επικοινωνήσετε μαζί μας εάν δεν βρείτε την απάντηση που ψάχνετε σε κάποια ερώτηση.

Μπορώ να κάνω μια παραγγελία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, φαξ ή τηλεφώνου;

Παραγγελίες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω ΦΑΞ δεν μπορούν να γίνουν δεκτές. Μπορούμε να δεχτούμε παραγγελίες μέσω email και τηλεφώνου αλλά θα σας ζητηθούν στοιχεία αποστολής και ο επιθυμτός τρόπος πληρωμής. Ο συνιστώμενος τρόπος παραγγελίας είναι μέσω της διαδικασίας που ορίζεται στο e-shop. Φυσικά παραγγελίες μπορούν να γίνουν και απο το φυσικό μας κατάστημα στην Κάρυστο Ευβοίας.

Μπορώ να κάνω μια παραγγελία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, φαξ ή τηλεφώνου;

Παραγγελίες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω ΦΑΞ δεν μπορούν να γίνουν δεκτές. Μπορούμε να δεχτούμε παραγγελίες μέσω email και τηλεφώνου αλλά θα σας ζητηθούν στοιχεία αποστολής και ο επιθυμτός τρόπος πληρωμής. Ο συνιστώμενος τρόπος παραγγελίας είναι μέσω της διαδικασίας που ορίζεται στο e-shop. Φυσικά παραγγελίες μπορούν να γίνουν και απο το φυσικό μας κατάστημα στην Κάρυστο Ευβοίας.

Είμαι νέος πελάτης. Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία;

Υπάρχουν τρείς τρόποι αγοράς.

Ο πρώτος είναι μέσω του e-shop μας. Ηλεκτρονική Παραγγελία.

Πρώτα θα πρέπει να επιλέξετε τα αντικείμενα που θέλετε να αγοράσετε. Επιλέξτε το μέγεθος και το χρώμα των επιλεγμένων ειδών και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί “Στο καλάθι αγορών” για να τα προσθέσετε στο εικονικό σας καλάθι.

Χρησιμοποιήστε το καλάθι αγορών αρχικά για να συγκεντρώσετε τα είδη που θα θέλατε να παραγγείλετε ή να θυμηθείτε.

Κάντε κλικ στο κουμπί “Καλάθι αγορών” όποτε θέλετε για να δείτε την επιλογή σας ή για να επεξεργαστείτε τα επιλεγμένα προϊόντα σας.

Μόλις η επιλογή σας είναι οριστική, κάντε κλικ στο κουμπί “Στο ταμείο” για να ξεκινήσετε τη διαδικασία παραγγελίας.

Εξαρτάται από εσάς αν επιθυμείτε να εγγραφείτε ως πελάτης (βλ. “Ποια οφέλη έχω από την εγγραφή;”) ή να ολοκληρώσετε τη διαδικασία παραγγελίας χωρίς εγγραφή.

Ακολουθήστε τώρα τις οδηγίες και επιλέξτε τη διεύθυνση τιμολογίου και παράδοσης, καθώς και τις προτιμώμενες μεθόδους αποστολής και πληρωμής.

Θα σας εμφανίσουμε μια ακόμη φορά μια επισκόπηση της παραγγελίας σας πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία. Μπορείτε να διορθώσετε τυχόν λάθη πριν από την τελική τοποθέτηση της παραγγελίας.

Δεσμεύεστε για την παραγγελία κάνοντας κλικ στο κουμπί “Αγορά”. Κάνοντας κλικ στο κουμπί, υποβάλλετε ένα δεσμευτικό αίτημα για τη σύναψη σύμβασης αγοράς, το οποίο θα ελέγξουμε και θα αποδεχτούμε.

Ο δεύτερος είναι μέσω Ηλεκτρονικής Παραγγελίας.

Μπορείτε να καταχωρείτε την παραγγελία σας καλώντας στο τηλεφωνικό μας κέντρο : 22240 23520

Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 18:00 / Σάββατο 09:30 – 15:00

 

Ο τρίτος τρόπος είναι μέσω της επισκεψής σας στο φυσικό μας κατάστημα σρτην Κάρυστο Ευβοίας, Σαχτούρη 96.

Μπορείτε να καταχωρείτε την παραγγελία σας καλώντας στο τηλεφωνικό μας κέντρο : 22240 23520

Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 18:00 / Σάββατο 09:30 – 15:00

Δεν έχω πιστωτική κάρτα. Μπορώ να αγοράσω;

Στο smartshoes.gr μπορείτε να αγοράσετε τα προϊόντα μας έχοντας την επιλογή πληρωμής με τρεις (3) διαφορετικούς τρόπους:

1. Μέθοδος Αντικαταβολής. Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας. Όταν έρθει στο χώρο σας ο υπάλληλος της ταχυμεταφορικής εταιρείας, Γενική Ταχυδρομική, SPEEDEX ή ACS (Κύπρος), για να σας παραδώσει το δέμα, πληρώνετε μετρητά την αξία της παραγγελίας σας.

Το κόστος για την υπηρεσία αντικαταβολής είναι δύο (2) ευρώ

2. Πληρωμή μέσω PayPal. Η πληρωμή με PayPal γίνεται υπό τους αυστηρούς όρους συναλλαγών που επιβάλλει η εταιρεία PayPal.

3. Πληρωμή με κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό.

Μπορείτε να μεταφέρετε το ποσό οφειλής, σε κάποιον από τους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς:

– Εθνική Τράπεζα:

– Alpha Bank:

– Τράπεζα Πειραιώς:

 

Για παραγγελίες που εξοφλόυνται μέσω τραπέζης παρακαλώ πολύ όπως μας στείλετε με e-mail το αποδεικτικό αυτής στο [email protected]. Ως αιτιολογία στο καταθετήριο παρακαλείσθε να γράψετε τον αριθμό της παραγγελίας σας. Η κράτηση των προϊόντων ορίζεται σε 2 ημέρες από την ημέρα της παραγγελίας και ακυρώνεται σε περιπτώσης μη καταβολής του ποσού της παραγγελίας στο οριζόμενο χρονικό διάστημα.

Ψάχνω για ένα συγκεκριμένο προϊόν. Ποιός είναι ο γρηγορότερος τρόπος για να το βρω;

Η λειτουργία αναζήτησης στο smartshoes.gr θα σας βοηθήσει να βρείτε τα παπούτσια, τις τσάντες ή τα αξεσουάρ που ονειρεύεστε ακόμα πιο γρήγορα! Απλά εισάγετε τον όρο αναζήτησης, την κατηγορία προϊόντος, τον αριθμό του προϊόντος ή το όνομα του προϊόντος στο πεδίο αναζήτησης και, στη συνέχεια, επιβεβαιώστε το ερώτημα αναζήτησής σας.

Εναλλακτικά, μπορείτε να φιλτράρετε τα αποτελέσματα σε κάθε σελίδα επισκόπησης προϊόντων σύμφωνα με κριτήρια όπως το χρώμα ή την μάρκα που θέλετε.

Πρέπει να γινώ μέλος για να μπορέσω να αγοράσω;

Όχι δεν είναι απαραίτητο.

Η διαδικασία όμως είναι πολύ γρήγορη και απλή. Αφού εισάγετε κάποιο προϊόν στο καλάθι και επιλέξετε να συνεχίσετε στο ταμείο, το σύστημα θα σας καθοδηγήσει αυτόματα να εγγραφείτε ως νέο μέλος. Τα στοιχεία που πρέπει να εισάγετε κατά την εγγραφή σας χρησιμοποιούνται μόνο για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας, για την αποστολή της παραγγελίας σας.

Τα προσωπικά σας δεδομένα συλλέγονται από εμάς αποκλειστικά και μόνο στο πλαίσιο της διενέργειας συναλλαγών με το smartshoes.gr και της επικοινωνίας μας μαζί σας, για την ολοκλήρωση των παραγγελιών σας και τη διευκόλυνση των παραδόσεων.

Όλα τα προσωπικά σας στοιχεία, τα οποία συλλέγονται μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας του smartshoes.gr είναι τα απολύτως απαραίτητα για τη διενέργεια των ως άνω υπηρεσιών και η εγγραφή σας δηλώνει την πλήρη συγκατάθεσή σας. Έχετε τη δυνατότητα, οποιαδήποτε στιγμή, να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα σας. Μπορείτε επίσης οποιαδήποτε στιγμή να ζητήσετε την άμεση διαγραφή των στοιχείων σας.

Επίσης δικαιούστε να ασκήσετε οποτεδήποτε όλα τα δικαιώματά σας εκ των άρθρων 11-13 του ν. 2472/1997. Σε κάθε περίπτωση πάντως τα στοιχεία σας διατηρούνται από την εταιρεία μας μόνο για όσο χρόνο είστε εγγεγραμμένος χρήστης του smartshoes.gr. Τα προσωπικά σας δεδομένα δεν ανακοινώνονται σε κανέναν τρίτο και διαχειρίζονται αποκλειστικά από εμάς.

Μπορώ να έρθω από το φυσικό σας κατάστημα για να παραλάβω την παραγγελία μου και να ψωνίσω;

Φυσικά. Το κατάστημα μας βρίσκεται στην Κάρυστο Ευβοίας, στην οδό Σαχτούρη 96. Για τις ώρες παραλαβής αλλά και τις ώρες λειτουργίας παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 18:00 / Σάββατο 09:30 – 15:00

Τι συμβαίνει μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου;

Παραγγελίες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω ΦΑΞ δεν μπορούν να γίνουν δεκτές. Μπορούμε να δεχτούμε παραγγελίες μέσω email και τηλεφώνου αλλά θα σας ζητηθούν στοιχεία αποστολής και ο επιθυμτός τρόπος πληρωμής. Ο συνιστώμενος τρόπος παραγγελίας είναι μέσω της διαδικασίας που ορίζεται στο e-shop. Φυσικά παραγγελίες μπορούν να γίνουν και απο το φυσικό μας κατάστημα στην Κάρυστο Ευβοίας.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας για να ζητήσετε την ακύρωση της παραγγελίας σας εφόσον δεν έχετε λάβει e-mail με επιβεβαίωση αποστολής.

Αν όμως η διαδικασία έχει προχωρήσει πολύ, έχετε 14 ημέρες νόμιμης ακύρωσης αμέσως μετά την παραλαβή των προϊόντων. Απλώς επιστρέψτε τα προϊόντα σε εμάς, εάν επιθυμείτε να κάνετε χρήση αυτού του δικαιώματος

Μπορώ να ακυρώσω την αγορά πριν την ολοκλήρωση;

Μπορείτε να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι αγορών σας ανά πάσα στιγμή, εφόσον δεν έχετε ήδη στείλει την παραγγελία. Απλά κάντε κλικ στο “Καλάθι αγορών” και αφαιρέστε τα προϊόντα που δεν επιθυμείτε πλέον.

Τα προϊόντα που είναι out of stock πότε θα είναι ξανά διαθέσιμα;

Μπορείτε να επιλέξετε το νούμερο που σας ενδιαφέρει και να ενημερωθείτε στο email σας μόλις θα υπάρχει ξανα διαθέσιμο απόθεμα.

Πού μπορώ να βρω τις ρυθμίσεις γλώσσας;

Θα βρείτε τις ρυθμίσεις γλώσσας στο μενού πλοήγηση Εδώ μπορείτε να αλλάξετε μεταξύ των διαθέσιμων γλωσσών (Ελληνικά και Αγγλικά). Εάν χρησιμοποιείτε κινητό τηλέφωνο, θα βρείτε τις ρυθμίσεις γλώσσας στο μενού του ηλεκτρονικού καταστήματος.

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Αυτή η ενότητα σας παρέχει απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με την διαδικασία αποστολής και της παράδοσης των παραγγελίων σας απο το smartshoes.gr.

Ποιές μεθόδους αποστολής προσφέρει το ηλεκτρονικό κατάστημα smartshoes.gr;

Το smartshoes.gr διακινεί τα προϊόντα του ως δέματα, τα οποία εμπιστεύεται στους συνεργάτες του – στην εταιρεία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική.

Στις περισσότερες περιπτώσεις θα παραλάβετε την αποστολή μέσα σε τέσσερις και πέντε εργάσιμες ημέρες.

Μπορώ να αλλάξω το προϊόν που παρέλαβα;

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή της αρχικής σας παραγγελίας, με τη συνεργαζόμενη με εμάς εταιρεία ταχυμεταφορών – Γενική Ταχυδρομική.

Οι επιστροφές είναι δωρεάν για αγορές άνω των 50.00 ευρώ σε όλη την Ελλάδα, πάντα επικοινωνώντας με το τμήμα πωλήσεων 22240 23520 (Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή 11.30 – 21.00 και Τρίτη, Πέμπτη, Σάββατο 11.00 – 14.30). 

Σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει να επιστρέψει το προϊόν θα γίνεται επιστροφή χρημάτων ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στο +30 22240 23520.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή του προϊόντος είναι να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή να μην είναι χρησιμοποιημένο ή να φέρει εσωτερικές κι εξωτερικές φθορές, καθώς και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία (μέσα στο κουτί του και στη σακούλα μεταφοράς) με την απόδειξη αγοράς του ή με οποιουδήποτε άλλου είδους έντυπο.

Έστειλα πίσω ένα προϊόν. Πότε θα μου επιστραφεί το ποσό;

Θα σας επιστρέψουμε αμέσως την τιμή αγοράς μετά την παραλαβή των επιστροφών σας, εφόσον ο έλεγχός μας είναι θετικός. Θα επιστρέψουμε το ποσό χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο πληρωμής που επιλέξατε για την πληρωμή της παραγγελίας σας.

Αυτό σημαίνει ότι: Η πληρωμή σας θα γίνει με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποιήσατε για την πληρωμή σας: Θα λάβετε το ποσό που πιστώνεται στον τραπεζικό λογαριασμό από τον οποίο μεταφέρατε τα χρήματα, εάν πληρώσατε προκαταβολικά.

Εάν επιλέξατε πληρωμή με προκαταβολή, θα αφαιρέσουμε την αξία των ειδών που επιστρέψατε από το ποσό του τιμολογίου. Στη συνέχεια, εξοφλείτε το τιμολόγιο, μείον την αξία των ειδών που επιστρέψατε. Το ποσό θα πιστωθεί στον τραπεζικό σας λογαριασμό, εάν έχετε ήδη εξοφλήσει το τιμολόγιο.

Θα μεριμνήσουμε για την πίστωση του ποσού στο λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρτας, εάν πληρώσατε με πιστωτική κάρτα. Λάβετε υπόψη σας ότι δεν θα δείτε αυτό το πιστωμένο ποσό μέχρι να λάβετε τον επόμενο λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρτας, παρόλο που το ποσό έχει ήδη μεταφερθεί.

Δεν έχουμε καμία επιρροή στους λογιστικούς κύκλους της κατάστασης της πιστωτικής σας κάρτας (για το θέμα αυτό σας ζητάμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας).

Πού βρίσκεται η παραγγελία μου αυτή τη στιγμή;

Εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, μπορείτε να παρακολουθείτε την τρέχουσα κατάσταση αποστολής της παραγγελίας σας στο “Ο λογαριασμός μου”/”Οι παραγγελίες μου”.

Λάβετε υπόψη ότι η παρακολούθηση της αποστολής δεν εμφανίζει το δέμα σας αμέσως μετά την παραλαβή της παραγγελίας σας.

Έλαβα ένα κατεστραμμένο ή ένα ελαττωματικό προϊόν. Τι μπορώ να κάνω;

Ελέγχουμε και εξετάζουμε διεξοδικά τα προϊόντα μας. Παρόλα αυτά, ενδέχεται να υπάρχουν μεμονωμένες περιπτώσεις στις οποίες δεν ικανοποιούμε τη συνήθη ποιότητα.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας μέσω e-mail ή τηλεφώνου. E-Mail: [email protected] ; Τηλ. 0030 22240 23520 ‬και θα σας ενημερώσουμε για την διαδικασία.

Πόσα είναι τα έξοδα μεταφοράς;

Στο smartshoes.gr, τα έξοδα μεταφοράς για τις αποστολές των προϊόντων σας είναι Δωρεάν για παραγγελίες από 50 € και άνω. ενώ για παραγγελίες αξίας κάτω των 50€, είναι 5€.

Πως θα ξέρω αν υπάρχει το προϊόν που βλέπω;

Το χρονικό διάστημα, για το οποίο είναι αναρτημένα τα προϊόντα, υποδεικνύει και τη διαθεσιμότητα τους στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Ωστόσο, το smartshoes.gr ενημερώνεται συνεχώς με νέες παραλαβές και μοναδικά σχέδια. Σίγουρα εδώ θα βρείτε αυτό που ψάχνετε.

Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή;

Στο smartshoes.gr μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με αντικαταβολή κατά την παράδοσή της, επίσης εάν επιθυμείτε μπορείτε να δηλώσετε πληρωμή με έναν από τους διατιθέμενους Τρόπους Πληρωμής.

Έχω μια ερώτηση – με ποιόν μπορώ να επικοινωνήσω;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τις 10 π.μ. έως τις 9 μ.μ. από Δευτέρα έως Παρασκευή. Τηλεφωνήστε στο +30-22240 23520 εάν χρειάζεστε τηλεφωνική υποστήριξη.

Χρησιμοποιήστε το πρότυπο της φόρμας επικοινωνίας για να στείλετε ένα μήνυμα στην Εξυπηρέτηση Πελατών μας, στο οποίο θα απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ

Αυτή η ενότητα σας παρέχει απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με την διαδικασία αποστολής και της παράδοσης των παραγγελίων σας απο το smartshoes.gr.

Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τις προσφορές σας;

Για να λαμβάνεις τα νέα μας και τις προσφορές μας θα πρέπει κάνεις εγγραφή στο newsletter μας.

Έχω μεγάλο/μικρό κουτουπιέ, θα με βοηθήσετε να βρω το κατάλληλο σχέδιο;

Για δική σας διευκόλυνση, μπορείτε να μας στείλετε προσωπικό μήνυμα στο chat μας στο Facebook ή στο Instagram και να μας ενημερώσετε για τις ιδιαίτερες ανάγκες σας. Το προσωπικό μας θα σας βοηθήσει να κάνετε τη σωστή επιλογή παπουτσιού.

Πως καθαρίζονται τα δερμάτινα Παπούτσια;

Καθαρίστε το δέρμα με ένα υγρό πανί και αφήστε τα να στεγνώσουν. Περιποιηθείτε τα παπούτσια με ένα γυαλιστικό σφουγγάρι κάνοντας κυκλικές κινήσεις στην επιφάνεια του δέρματος.

Για μεγαλύτερη φροντίδα χρησιμοποιήστε ένα ειδικό προϊόν περιποίησης δέρματος, για να αναζωογονηθεί πλήρως το δέρμα των παπουτσιών σας. Τέλος, για μια ολοκληρωμένη περιποίηση και φροντίδα των δερμάτινων παπουτσιών, ψεκάστε την επιφάνειά τους με ένα προστατευτικό σπρέι.

Πώς να καθαρίσω τα πάνινα παπούτσια;

Για την συγκεκριμένη κατηγορία παπουτσιών σας συνιστούμε να τα πλένετε και να τα αφήνετε να στεγνώσουνε με φυσικό τρόπο και όχι σε θερμαντικά σώματα.

Πότε ΔΕΝ μπορώ να αλλάξω/επιστρέψω ένα προϊόν;

Όλες οι επιστροφές που γίνονται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και ακολουθούν την πολιτική επιστροφών/αλλαγών σχετικά με την κατάσταση του προϊόντος θα γίνονται δεκτές.

Δυστυχώς δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές χωρίς την απόδειξη ή αλλαγές σε προϊόντα χωρίς την αρχική τους συσκευασία. Για την πραγματοποίηση των αλλαγών αυτών θα πρέπει να απευθυνθείς στο κατάστημα που έγινε η αγορά.

Επεξεργάζονται τα δεδομένα μου;

Ναι, τα δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία για την καλύτερη προσαρμογή της υπηρεσίας προτάσεων στον συγκεκριμένο χρήστη.

Σύμφωνα με τις απαιτήσεις των νομικών κανονισμών (συμπεριλαμβανομένων των διατάξεων της οδηγίας για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, GDPR), ο πελάτης – κατόπιν αιτήματός του – έχει τη δυνατότητα να διαγράψει όλα τα δεδομένα.

Ποιες πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες δέχεστε;

Δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες.

Μπορώ να παραλάβω από το τοπικό κατάστημα της εταιρείας courier που συνεργάζεστε;

Βεβαίως και μπορείς να παραλάβεις από το τοπικό κατάστημα της εταιρείας courier που συνεργαζόμαστε.

Που χρησιμεύει η wishlist;

Μπορείς να αποθηκεύεις τα προϊόντα που σου αρέσουν στην wishlist σου και να έχεις άμεση πρόσβαση σε αυτά κάθε στιγμή που μπαίνεις στον λογαριασμό σου.